سرزمین سلامتی

سرزمین سلامتی مکانی برای معرفی درمان های طبیعی و گیاهی برای سلامت و تندرستین

سرزمین سلامتی

سرزمین سلامتی مکانی برای معرفی درمان های طبیعی و گیاهی برای سلامت و تندرستین

  • ۰
  • ۰

سرترالین برای درمان افسردگی، حملات پانیک، اختلال وسواس فکری، اختلال استرس پس از سانحه، اختلال اضطراب اجتماعی (فوبیایی اجتماعی) و فرم شدید سندرم پیش از قاعدگی (اختلال قبل از قاعدگی) استفاده می شود.

این دارو ممکن است حالت خلق، خواب، اشتها و میزان انرژی شما را بهبود بخشد و ممکن است به بهبود علاقه شما به زندگی روزمره کمک کند. این ممکن است ترس، اضطراب، افکار ناخواسته و تعداد حملات هراس را کاهش دهد. همچنین ممکن است خواستار انجام وظایف مکرر (اجباری مانند شستشوی دست، شمارش و چک کردن) است که با زندگی روزمره تداخل می کند. سرترالین به عنوان بازدارنده بازدارنده سروتونین انتخابی (SSRI) شناخته شده است. این کار با کمک به بازگرداندن تعادل یک ماده طبیعی خاص (سروتونین) در مغز است.
نحوه استفاده از Sertraline HCL

قبل از شروع استفاده از سرترالین و هر بار که دوباره پر کنید، راهنمای دارویی و، اگر در دسترس باشد، اطلاعات نامه بیمار ارائه شده توسط داروساز خود را. اگر سوالی دارید، از دکتر یا داروساز خود بپرسید.

این دارو را به صورت دهان به صورت هدایت شده توسط پزشک خود انجام دهید، معمولا یک بار در روز یا صبح یا شب. قرص یا فرم مایع این دارو ممکن است با یا بدون غذا مصرف شود. شکل کپسول معمولا با غذا مصرف می شود. کلیپ کپسول را ببلعد کپسول را خرد نکنید

فرم مایع این دارو باید قبل از استفاده با یک مایع دیگر مخلوط شود. درست قبل از مصرف، دقت را با استفاده از قطره دار دارو ارائه شده اندازه گیری کنید. از یک قاشق خانگی استفاده نکنید زیرا ممکن است دوز مناسب نداشته باشید. دوز را با نصف فنجان (4 اونس / 120 میلی لیتر) آب، زنجبیل، لیمو، گدازه، لیموناد یا آب پرتقال مخلوط کنید. برای مخلوط کردن این دارو از مایع دیگر استفاده نکنید. مخلوط ممکن است ابری باشد که طبیعی و بی ضرر است. تمام مخلوط را بلافاصله بنوشید پیشاپیش تهیه نکنید

اگر شما این دارو را برای مشکلات پیش از قاعدگی مصرف می کنید، ممکن است پزشک شما این دارو را هر روز از ماه یا فقط 2 هفته قبل از دوره خود تا زمان شروع دوره خود بگذراند.

دوز براساس وضعیت پزشکی شما و پاسخ به درمان است. برای کاهش خطر عوارض جانبی، پزشک ممکن است شما را به شروع این دارو با دوز کم و به تدریج دوز خود را افزایش دهد. دستورالعمل های دکتر خود را با دقت دنبال کنید. این داروها را به طور مرتب برای به دست آوردن بیشترین سود از آن استفاده کنید. برای کمک به شما به یاد داشته باشید، هر روز آن را در همان زمان ببرید.

مصرف این دارو را حتی اگر احساس خوبی داشته باشید، ادامه دهید. مصرف دارو را بدون مشورت با پزشک خود متوقف نکنید. بعضی از این شرایط ممکن است بدتر شود که این دارو ناگهان متوقف شود. همچنین ممکن است علائم مانند نوسانات خلقی، سردرد، خستگی، تغییرات خواب و احساسات کوتاه مانند شوک الکتریکی را تجربه کنید. برای جلوگیری از این علائم در حالی که شما متوقف درمان با این دارو، دکتر شما ممکن است به میزان دوز خود را به تدریج کاهش دهد. هر بار علائم جدید یا بدتر را گزارش دهید.

اگر وضعیت شما به حالت عادی یا بدتر می شود، به پزشک خود بگویید.

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • امیر محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی